Νέα

ΑΠΟΛΛΩΝ: Οι καταναλωτές δείχνουν το δρόμο προς το phygital μοντέλο

https://www.insurancedaily.gr

Η έρευνα των καταναλωτών γίνεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ψηφιακά μέσα και τα social media…

Aλλάζει άρδην το τοπίο της ασφαλιστικής αγοράς τα τελευταία χρόνια με τους πελάτες / καταναλωτές να έχουν πλέον τον έλεγχο περισσότερο από ποτέ μέσα από συνεχώς αυξανόμενα κανάλια και εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας. Ταυτόχρονα σχηματοποιείται ένα κοινό με διαφορετικό προφίλ του οποίου βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι έχει υψηλές προσδοκίες και αναζητά προϊόντα ειδικά φτιαγμένα για τις ανάγκες του, γρήγορα, εύκολα, σε καλή τιμή και άμεσα.

Η έρευνα των καταναλωτών γίνεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ψηφιακά μέσα και τα social media και φαίνεται ότι ο ίδιος προσανατολισμός υπάρχει και στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης. Εμείς λοιπόν εδώ στην Απόλλων Α.Ε. δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την τάση ή την πραγματικότητα αυτή και αποφασίσαμε όχι τόσο να αλλάξουμε όσο το να επενδύσουμε στην αύξηση της εμπειρίας των πελατών μας και των πελατών των Συνεργατών μας αξιοποιώντας σταδιακά όλα τα ψηφιακά εργαλεία που υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά. Να ενώσουμε το κλασικό φυσικό προφίλ με το ψηφιακό και να δημιουργήσουμε ένα νέο, το Phygital προφίλ / μοντέλο που απευθύνεται στην καινούργια γενιά πελατών. Όπως άλλωστε δηλώνει και ο κεντρικός μας πάροχος από την PKData Software που είναι ο βασικός συνεργάτης μας σε αυτό το νέο ταξίδι προς τον ψηφιακό καταναλωτή, «αν δεν το κάνουμε αυτό σήμερα θα σημαίνει πως θα είμαστε ψηφιακά αναλφάβητοι και το μέλλον μας θα είναι επισφαλές». Η Εταιρεία μας επενδύοντας σε αυτό το ταξίδι, προσφέρει στον επαγγελματία Διαμεσολαβητή, Back office, Front office, My Account, E-shop, CRM, Site, Seo, Social Media, E-pay, E-signature και βεβαίως συνθήκες συμμόρφωσης IDD και GDPR.

Το ερώτημα λοιπόν που εγείρεται είναι τι θέλει πραγματικά ο πελάτης από εμάς και πώς θα του το προσφέρουμε μέσα από την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Αξιοποιούμε σταδιακά όλα τα ψηφιακά εργαλεία που υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά

Σήμερα λοιπόν επικοινωνούμε με όλο το οικοσύστημα που περιλαμβάνει κεντρικά τον ψηφιακό καταναλωτή μας και περιφερειακά όλες τις εργασίες που τον αφορούν και που μας αφορούν για να εξυπηρετηθεί μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας.

Οργανώσαμε και αυτοματοποιήσαμε διαδικασίες, δημιουργήσαμε νέα πλαίσια συνεργασιών με τους παρόχους μας τις ασφαλιστικές, εξασφαλίσαμε την ασφάλεια του πελάτη μας μέσα από την αυτοματοποίηση του GDPR στις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί, δώσαμε την ευκαιρία στον πελάτη μας να μπορεί να παρακολουθεί με ένα κλικ την πορεία των ασφαλιστηρίων του και να έχει πρόσβαση σε ό,τι τον αφορά μέσα από το κανάλι που έχουμε δημιουργήσει αποκλειστικά για αυτόν.

Αυτοματοποιώντας λοιπόν τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τον πελάτη / καταναλωτή πιστεύουμε πως μέχρι σήμερα έχουμε κερδίσει το στοίχημα αυτό. Υπάρχουν πολλά νέα εργαλεία που έρχονται και κάποια από αυτά είναι προ των πυλών και πολύ γρήγορα θα βγουν και αυτά με τον ίδιο σκοπό, διότι η Στρατηγική Ανάπτυξης της Εταιρείας μας περνάει μέσα από τη βελτίωση της εμπειρίας του Συνεργάτη και Πελάτη και το Phygιtal μοντέλο λειτουργίας.

Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια, Απόλλων Α.Ε